5 Aralık 2006 Salı

TARATORLU BÖRÜLCE SALATASI


İtiraf etmeliyim ki hic sicak bakmamistim bu tarife, ve elime gecen borulceleri degerlendirmek amacıyla ve birazda meraktan yapmistim bu salatayi. İyiki de yapmisim. İnanin hepsini ben yedim:) Evin diger fertleri pek yanasmadilar bende hic israr etmedim:)
Malzemeler:
-0,5kg. taze borulce
-1 limon
-2 dis sarmisak
-1/2 cay bardagi zeytinyagi
-2-3 dilim bayat ekmek ici
Yapilisi:
Borulceler temizlenip istediginiz boyuta getirilip tuzlu suda haslanir. Bu arada tarator malzemeleri blendırda/robotta cekilerek boza kivamina getirilir. Bu kivami tutturmak icin malzemelerin miktarini degistirebilirsiniz. Haslanmis olan borulceleri iyice suzdukten sonra taratoru uzerine dokup buzdolabinda birkac saat hatta bir gece bekletmenizi tavsiye ederim.
Not: İlk yorumlari gormek icin tıklayabilirsiniz: http://cilek.blogcu.com/1008432/

Hiç yorum yok:

çilekli arama motoru