29 Kasım 2006 Çarşamba

PARMAK KURABİYE

Çok hoş gözüküyorlar degil mi? İlk gördüğümde ben böyle düşünmüştüm ve denemeye karar vermiştim. Gördüklerimin çikolatası sütlü idi, ben frambuazlı çikolata ile yaptim. Eğer sizlerde denemek isterseniz tarifi yaziyorum:

Malzemeler:
*1,5 su bardağı un
*1,5 su bardağı nişasta
*1 su bardağı pudra şekeri
*1 su bardağı eritilmiş margarin
*1 yumurta
*160gr. çikolata
Yapılışı:
Çikolata hariç bütün malzemeleri karıştırıp hamur elde edin. Bu ölçülere göre un az geldi ve ben un eklemeye devam ettim. Kulak memesi yumusakliğinda olsun. Kurabiyeler un kurabiyesi gibi olacak. 175 derece fırında pişirin ve kızarmadan alın. Benmari usulü erittiğiniz çikolataya batirdiğiniz kurabiyeleri yağlı kağıda dizin ve bu sıcaklarda bence buzdolabına kaldırın...
Afiyetler olsun..

Not:İlk yorumlar icin linke bakabilirsiniz: http://cilek.blogcu.com/667924/

Hiç yorum yok:

çilekli arama motoru