29 Kasım 2006 Çarşamba

MANTAR DOLMASI


İri boylarda mantarlar secilir, içi için dileginiz malzemeler sotelenir. Ben 3 yemek kaşığı yağda 0,5 bardak bezelye, yarim kırmızı biber, 2 yemek kaşığı konserve mısır (haşlanmış olabilir), 1-2 adet havuç, 1orta boy patatesi soteledim ve mantarlarin saplarini çıkarıp içlerini bu harçla doldurdum. Fırın kabına dizdim ve uzerine kasar rendesi koyup nar gibi kızarana kadar pisirdim. İçiniz arttıysa benim gibi domates ve biber de doldurabilirsiniz.

Afiyetler olsun...
Not: İlk yorumlar icin linke bakabilirsiniz: http://cilek.blogcu.com/695553/

2 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım nefis olmuş mantarlar deneyeceğim kesin yeni siten hayırlı olsun bende kayıt oldum ama bana karışık geldi eskiye devam:))

Yelda Özyurt dedi ki...

Merhaba GULIZ,
tesekkur ederim canim, gozum korkuyordu blogspottan ama bana daha pratik geldi, sen nasil kolayina geliyorsa oyle yap canim, ama istersen bildigim kadariyla yardim edebilirim...

çilekli arama motoru