15 Mayıs 2007 Salı

YE#22 ISLAK KURABİYE

Bu kurabiyeleri bir tanidikta yedim, henuz yapma firsatim olmadi ama resmini cekmistim. Etkinlige bunu da eklemek istedim. Goruntuleri cok hosuma gitmisti, guzeller degil mi?
Nasil mi yapiliyor, tarfi soyle:

Malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 1 su bardagi tozseker
  • 1 paket(250gr.) yumusamis margarin
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket kakao (en kucuklerden ise 2 paket gerekiyor, gramajini bilmiyorum ama ogrenince ekleyecegim)
  • 3,5 su bardagi un

Uzeri icin çikolatali sos

Serbeti:

  • 1 su bardagi su
  • 1 su bardagi tozseker
  • Birkac damla limon suyu

Yapilisi:

Once serbet hazirlanir ve sogumaya birakilir. Butun malzemelerle hamur yapildiktan sonra 175 derecede pisirilir ve kurabiyelerinde sogumasi beklenir. Serbet ve kurabiye soguk olacaklar bulusmadan once. Serbeti ceken kurabiyeler servisten once cikolatali sosla suslendikten sonra yemeye hazir olacaklar.

Efendim afiyet olsun...


2 yorum:

Hülya dedi ki...

Ay ben de senin gibiyim iyi mi?Elimde makina,insanların ödü patlıyor benden:))))Bir hazırlık bir hazırlık Hülya geliyor diye çekecem,blogda yayınlayacağım ya;)))))))))))

Yelda Özyurt dedi ki...

Merhaba HULYAcigim,
Artik herkes alisti bana, ben unutsam resim cekmeyi, onlar hatirlatiyorlar:)

çilekli arama motoru