8 Mayıs 2007 Salı

YE#22 CICEK KURABIYELER

Bu kurabiyeleri cok severek tuketiyoruz biz.. Yapmasi ayri guzel, yemesi ayri guzel. Hele kizimin eli degince bir baska guzel oluyor:) Once kendi yaptigi ciceklere cikolata koymasina izin verdim, baktim gayet guzel diziyor, tamamen ona biraktim. Yani susleme ona ait, kendi yapinca bir baska yiyor:)
Nasil mi yaptik:

Malzemeler:
  • 1 yumuşak margarin
  • 4-5 yemek kaşığı pudra şekeri(az tatli seviyorsaniz 4kasik kullanin)
  • 1 kabartma tozu
  • 1 vanilya
  • 1 limon veya portakal kabuğu rendesi
  • 1 yumurta
  • aldığı kadar un
  • uzeri icin damla cikolata ve pudra sekeri.

Yapilisi:

Damla cikolata ve pudra sekeri disindaki butun malzemelerle hamur hazirliyoruz. Firini 175 dereceye ayarlayip, damla cikolatalarla suslemesini yapip pisiriyoruz. Kizarmalara izin vermeden alip, soguttuktan sonra pudra sekeri serpiyoruz. Hepsi bu kadar kolay, hele benim gibi bir yardimciniz da varsa, cok daha kolay:)

Efendim afiyet olsun...

5 yorum:

Hülya dedi ki...

Ayy yarabbim neler yapmışsın öyleee...Her biri birbirinden şık....Bayıldımm...

Adsız dedi ki...

kurabiyeleriniz harika olmuş ellerinize sağlık...
www.denizesintisi.com

Yelda Özyurt dedi ki...

Merhaba HULYAcigim,
Cok tesekkur ederim canim benim..

Merhana EBRUcugum,
COk tesekkur ederim:)

Adsız dedi ki...

Ne kadar çok kurabiye yapmışsın böyle.Ellerine sağlık canım.

Yelda Özyurt dedi ki...

Merhaba CEVVER,
Biraz oyle oldu:), tesekkurler canim..

çilekli arama motoru