21 Aralık 2015 Pazartesi

BROKOLİ ÇORBASI


Yıllardır severek tüketiyoruz, paylaşmayı unutmuşum. Hala brokoliden uzak duranlar var. Karnabaharla yetinenler var, annemden biliyorum 😊.  Bense karnabahar kokusunu ne kadar sevmiyorsam brokoli kokusunu o kadar seviyorum.  Sadece koku olarak değil lezzet olarak da çok seviyorum. Bu çorbayı da sevmeyene rastlamadım. Tarifi mutlaka denemelisiniz diyerek tarife geçiyorum.

Malzemeler:

  • 300 gr. Kadar brokoli
  • 2-3 yemek kaşığı sıvıyağ 
  • 2 yemek kaşığı un
Sıvıyağda unu kokusu çıkana kadar kavurun. Üzerine 1,5 lt kadar su koyup iyice karıştırın. Brokolinin çiçeklerini elinizle ayırıp yıkayın. Tencereye brokolileri ekleyip iyice yumuşayana kadar pişirin. Çorbayı blenderdan geçirip tuzunu ekleyin.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

çilekli arama motoru