7 Nisan 2017 Cuma

Bir demet NEFİS DEMET ...

Ne kadar da sevimli bir hediye...

Çiçekler  insana iyi hissettirir ya; yavaş yavaş çiçeği lezzetle buluşturan, insanı iyi hissettiren hatta şımartan lezzetli buketler çiçeklerin yerini almaya başladı bile...

Özellikle hastane ziyaretlerinde ziyaretçilere ikramlık da olması açısından daha da anlam kazandığını düşünüyorum. 


Önemli kutlama günlerinde kalabalık aile birlikteliklerinde, toplantılarda, seminerlerde çok iyi bir alternatif olarak yerini alıyor.

Buketteki albenili çeşitlilik insanın aklını başından alıyor. İtiraf etmeliyim ki sabırsızlıkla açtım paketimi, 'Bana bunlarla gelin' dedim içimden 🙈 Hepsini tatmamak için zor tuttum kendimi. Kalori hesabına girmeyenler  benim kadar tutamayacaktır kendini. Sabah kahvesine ayırdım bugünkü payımı...



Yakınıma(Ragip Tüzün caddesi no:84 Yenimahalle Ankara) Nefis Demet açılmış, diger iller(Istanbul, Bursa,Izmır, Adana, Antalya) için de bir telefon kadar yakın aslında(444 6 934). Mutlaka hediye seçeneklerinize lezzet demetlerinden ekleminizi tavsiye ediyorum, hediyeyi alan kişinin gözlerindeki parıltıyı garanti ediyorum 😊




Ilerleyen günlerde yapım aşamasında da yer alacağım kısmetse.... Bu deneyimi de #AnkaraBlogger lar ile bol resimli olarak paylaşacağım. O zamana kadar hoş kalın, hoşça kalın. Yakınımdakileri bu lezzetler ile tanıştırmaya ve tabiki  yanında kahveye beklerim. Uzaktakileri ise Nefis Demet'e  yönlendireyim artık 😊



69 lira üzeri alışverişlerinizde %25 indirim kodu: NF25



2 yorum:

Hülya M. dedi ki...

Ne kadar iştah kabartan bir buket olmuş, yapanın emeğine sağlık, size de afiyet olsun... :) Sevgilerimle...

Yelda Özyurt dedi ki...

Hülya M. aynı fikirdeyim, teşekkürler:)

çilekli arama motoru